Salland

Bloemenpark Appeltern - Plantenfestijn op 8 en 9 juni 2024

Busreis op zaterdag 8 juni

Binnenkort –  dit jaar voor de tweede keer op rij -  wordt er in het huidige Bloemenpark, altijd al goed voor 200 tuinen, ook nog eens een geweldig Plantenfestijn georganiseerd met als thema: Kleurrijk Tuinfeest.

Groei & Bloei is partner bij de organisatie. Zo is er o.m. de finale van de landelijke bloemschikwedstrijd – op de zaterdag – en de teamchallenge in 10 tuinen, waarbij deelnemers van G&B afdelingen een spektakelstuk maken. En er is de nodige aandacht voor het welbekende tienpuntenplan voor duurzaam tuinieren. Een ook aanwezige plantendokter geeft graag adviezen en je wordt er getrakteerd op het allernieuwste op het gebied van tuinplanten. Nog nooit waren er in Appeltern zoveel planten te zien en te koop.

Om dit prachtige evenement voor zoveel mogelijk leden makkelijk toegankelijk te maken hebben wij besloten besloten om op zaterdag 8 juni busvervoer te regelen. Wij doen dit samen met onze buren in Ommen, Deventer en Zutphen en hebben een opstapplaats in Raalte en een in Deventer.  Door deze combi zal de bus snel volgeboekt zijn en dat heeft geleid tot een  zeer scherpe all-in-prijs van  €. 23,50 per persoon voor onze leden en hun partner/introducee. Denk er wel aan uw lidmaatschapskaart mee te nemen!  Wij vertrekken weer van Appeltern om 15.00u.

Hoe comfortabel kan het zijn: de auto thuis laten (beter voor het milieu), gezellig samen naar Appeltern en geen parkeerproblemen, niet in de rij staan bij de kassa,  zomaar doorlopen en genieten. Dit aanbod geldt alleen voor leden, die ieder 1 introducé mogen meenemen.

Voor leden van de afdelingen Salland en Ommen is de opstapplaats: hoek Westdorplaan/Domineeskamp in Raalte, vertrek om 8.30 uur .
Op de Domineeskamp is een grote parkeerplaats waar men de auto kwijt kan - maar let op: voor de helft van het terrein is het vrij parkeren, voor de andere helft is een parkeerkaart nodig.

De prijs bedraagt  €. 23,50 voor leden
Registratie: klik hier voor het aanmeldformulier

Voor meer informatie zie de landelijke website